Élni, érezni, alkotni, észlelni, elfogadni..

Újra blogolok!

2019. április 26. 11:44 - O.Steel

Mindenről írni fogok, ami foglalkoztat...

 

 

Hú! Hát nem is tudom mikor volt az, amikor én legutóbb blogoltam. Talán az egyetemen,  valami kötelező akció keretein belül. Ez most tényleg nincs rámkényszerítve. :)  Egyszerűen csak azt vettem észre, hogy időközben sok fele hajlottam, azaz rengeteg oldalam van, ezek közt jó és rossz is. Sajnos azt tapasztalom, hogy az emberek akik körülvesznek nem is ismernek igazán, de nem hibáztatom őket... hogy is tehetném?! Hiszen vannak pillanatok, amikor megállok és én is felteszem magamnak a kérdést: "Ki vagyok én?
A válasz: sok mindenki.
A blog segítségével szeretném ezeket a szeletkéket feltálalni elsősorban magamnak, meg bárkinek aki kiváncsi a bennem megbújó személyiségekre. :)
El kell mondanom, bevallanom magamnak is, hogy az utóbbi időben eléggé sok mindenhez kapok. Regényeket írok, hol motiváltan, hol ihletet vesztve. Írok saját dalokat, zenekarban éneklek, próbákra járok. Verseket is írok, bár mostanában inkább dalszövegekben fejezem ki magamat. Nem régiben elindítottam egy saját vállalkozást, amiről egyelőre nem számolnék be:) Néha előbújik a csajos oldalam, képes vagyok órákat eltölteni a "krémmánián" a legmegfelelőbb parfüm, vagy bármilyen más kozmetikum kiválasztásakor.... a lista nagyon hosszú..

Tehát, mondhatom, hogy rengeteg dolog érdekel és rengeteg dolgot szeretnék egyszerre csinálni, még akkor is ha olykor túl kevés vagyok hozzá!

blogkep.JPG

 

Szólj hozzá!
Címkék: irok blogolok

A bejegyzés trackback címe:

https://olisteel.blog.hu/api/trackback/id/tr1514787242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása